вівторок, 13 листопада 2012 р.

А я думав я вже виріс з такого

Традиційні наймасовіші змагання зі спортивного орієнтування що проходять в нас це Чемпіонат Волині  ЕСТАФЕТИ.Вже мабуть всі спортсмени м.Луцька знають який ажіотаж починається за декілька днів до естафети,всі починають ділитися на команди,та починати морально задавлювати конкурентів.Тому конкуренція на цих змаганнях досить сильна це зумовлене приблизною рівністю команд.

Перший день ЕСТАФЕТА 2 по2

Я традиційно біг 2 та 4 етапи
Що можу сказати по 2 етапу звісно естафету мені передали не першим і навіть недругим але все ще було в моїх руках.Вибігаючи на дистанцію я знав що ще все естафета попереду.І тут воно так і сталося вже на 3кп я кидаю в небуття 30-40с повівшись на чуже немоє КП.Але вже на перегоні з 4-5 кп я побачив Вітюка якого я мав полюбому догнати.Але тут я почав помилятися залишивши на 7 кп 1 хв.Після цього зальоту Вітюка аж наступний раз я побачив на 9КП після чого ми разом прибігли на фініш.





ЧЕТВЕРТИЙ етап я вибігав 2 і зразуш помилившись на 2КП де мене і обігнав Вітюк але я навіть чомусь і непочав панікувати знаючи що його я всеодно достану.Біжучи на 5КП з заді Вітюка я зрозумів що він незбирається зміщатися в ліво тут я його і кинув:-).Вибігаючи з 8КП я обернувся чи нікого немає,Вітюк був далеко і я зрозумів що мені просто треба взяти 9 КП без зальоту так я і зробив.
Єдиний Висновок який напрошується після цієї естафети це те що потрібно починати менше банячити.Всю поразку нашої команди я беру на себе так як щоб я небанячив перших можна булоб доганяти.



День 2 Красна Руда

Пожеребкували нас класно 2хв Головачек
                                               3хв Мельник 
Вибігаючи я знав що сьогодні треба бігти бігти і бігти і я  знав що з Юрою це буде лекше.Догнавши Юру на 1КП я взяв роль лідера на себе і ми почали швидко додавати в темпі це все тривало до 37КП .На якому через мою неуважність ми залишили 6,40хв або інакше кажучи набігали лишніх 1,3км що показав мій GPS.Ну що сказати після такого неприємного зальоту і бігти далі нехочеться тому кінець дистанції в мене був такий аби добігти.



P.S.пишучи цю новину я несильно задумувався над грамотністю та змістовністю))) тому вибачайте :-)


Немає коментарів:

Дописати коментар