понеділок, 28 січня 2013 р.

Невеличке дослідження

Після курйозного випадку що стався на нічному орієнтуванні (новорічнй старт) що проходив 26,01,2012,я вирішив піти і продивитися всю ситуацію в день і з GPS, все що в мене получилося  я викладаю в цій публікації.
Даний трек я зробив на наступний день після того як пройшли змагання.
Привязавши кожен GPS трек по двох точках.Трек №1 привязка 1та 2. І трек №2 привязка 3 та 4.
Червоним кольром показана КП на карті де повинен був стояти КП.
А чорним справжнє місце постанови КП, яке показав GPS.
Вичитуючи цю місцевість досить добре видно що КП стоїть в невеличкій улоговині,але дуже блисько до дороги відстань від алєйки до КП становить небільше 12м.
Но на цьому я незупинився і вирішив намалювати рельєф який є на місцевості,Рельєф малював теж за допомою технології GPS.
Як ви бачете червоним я навів рельєф, який відповідає місцевості.
Якщо сумістити 2 малюнки то видно що КП стояло в улоговонці біля дороги.
Хоча на карті воно повинно було стояти в ямі і явно не біля алейки.



Питання наступне де повинен був стояти пункт якщо повинен був стояти взагалі???



Немає коментарів:

Дописати коментар