понеділок, 29 жовтня 2012 р.

Коротко

Одним словом дано я вже нічого неписав тут.Опишу я все в декількох реченнях:
Після Зеленого Стадіону 8-9 етапів на наступний тиждень я поїхав в Чернівці на ЧУ Багатоборчтво,де я приймав участь в групі Ч-21Е що до результатів то вони недуже вразили ні мене не тренерів.Далі на наступний тиждень я їздив в Львів бігти 10 км дистанція пролягала від площі ринок на Високий замок і назад,подолав я цю дистанцію за 38,18 занявши 6 місце.
 Непропускаючи жодних вихідних поїхав я на ЧУ в Ужгород ,тут результати вже були кращі в перший день я зайняв 1 місце в групі Ч-20 і показав 2результат в групі Ч-21Е
на третій день був гандикап слава богу но мого гандикапу вистачило і я вибіг на своє 1 місце.
Далі був заключний етап Зеленого Стадіону.Потім
 Кубок памяти О.Онищука .Між тим всім було багато тренувань в нічному лісі .Одним словом нічого цікавого.

Немає коментарів:

Дописати коментар